Kuvia Presidenttipolun avajaisista

24.06.2026

K.J. Ståhlbergin lapsuudenkotimuseon pihamaalla vietettiin kolmen kunnan yhteisen Presidenttipolun avajaisia. Paikalla oli runsaasti vieraita myös Oulusta 2026 -kulttuuripääkaupunkiorganisaatiosta ja muista maakunnan kulttuurialan järjestöistä sekä naapurikunnista. Ohjelma jatkui Ståhlberg-illalla, jossa myös Kopolan teatterin näyttelijät esiintyivät. He olivat paikalla roolivaatteissa myös avajaistilaisuudessa.

Jouko Lassilan kuvia avajaisista.

Share