Koiranäyttely Ronkaalassa

25.06.2024

Haapajärven Kennelseuran järjestämä koiranäyttely ryhmille 3 (terrierit), 5 (pystykorvat), 6 (ajavat koirat) ja 10 (vinttikoirat) pidetään Ronkaalan urheilualueella 29.6. Arvostelut kehissä alkavat klo 9 - 10. Näyttely huipentuu ryhmäkilpailuihin ja näyttelyn kauneimman koiran valintaan iltapäivällä.

Näyttelyyn on ilmoittautunut koiria 466 kpl 71 eri rodusta. Lukumääräisesti suurimmat rodut ovat jämtlanninpystykorva 29, harmaa norjanhirvikoira 20, jackrussellinterrieri 22, whippet 25 ja suomenajokoira 33.

Näyttelyn kotisivut löydät osoitteesta www. showlink.fi/shows/haapajarvi2024rn Sivuilla on myös arvioitu arvosteluaikataulu.Tapahtumaan on vapaa pääsy! Ronkaalan parkkipaikalle tulevilta veloitamme 2 € paikoitusmaksun. Jätäthän autosi mahdollisuuksien mukaan kaupungin muille parkkipaikoille, jotta näytteilleasettajat pääsevät heille tarkoitetulle parkkialueelle.

Lämpimästi tervetuloa tutustumaan koiranäyttelyyn!

Teksti ja kuva: Haapajärven Kennelseura ry